Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home2/niakanco/public_html/wp-content/plugins/telegram-for-wp/inc/Notifcaster.class.php on line 318
ورود نام کاربری و رمز | نیاکان پردازش از ۱۳۷۰ تـــــــا امروز
خانه / ورود نام کاربری و رمز

ورود نام کاربری و رمز

image_pdfimage_print

پس از ورود آدرس لینک کلاس صفحه نام کاربری و رمز عبور باز میشود که باز هم مطابق شیوه و روشی که به شما گفته شده، عمل میکنید.

اگر حضور در کلاس به صورت مهمان باشد یعنی نیازی به ورود نام کاربری یا رمز مخصوص هر فرد نباشد، دکمه Guest  در بالای صفحه دیده میشود که باید انتخاب کنید و در کادری که در زیر آن باز میشود نام خود و یا یک نام مستعار بنویسید و دکمه Enter را بزنید تا درخواست ورود شما برای استاد کلاس ارسال شود

کاربر باید تا صدور مجوز ورود منتظر بماند.

 

در صورتی که به شما نام کاربری و رمز بخصوصی داده شده تا با آن وارد کلاس شوید، پس از اطمینان از انتخاب گزینه Member یا Registered در کادرهای مربوطه نام کاربری و رمز خوودتان را مطابق شیوه ای که به شما گفته شده وارد کنید.

دقت کنید، در این بخش، حروف بزرگ و کوچک/ فاصله / خط تیره و هر علامت تایپ شدنی دیگری به عنوان بخشی از اسم و رمز اهمیت دارد. پس با دقت و بدون عجله و انتخاب روش‌های خودسرانه و من درآوردی، آنچه به شما داده یا گفته شده را وارد کنید.

در صورتی که از شما خواسته شده دکمه Secure Login ‌را تیک بزنید، این کار را انجام دهید. در غیر این صورت این نوشته تیک نداشته باشد.

ورود اعداد کد ملی باید به صورت تنها عدد و بدون خط تیره/فاصله و یا کم و زیاد کردن چیزی و به صورت اعداد انگلیسی انجام شود.

رمز هم کاملا مطابق با رمز داده شده وارد شود.

لطفا در ورود نام کاربری و رمز، نوع آوری و ابداع نداشته باشید و در صورت نیاز به راهنمایی و کمک، حتما به پشتیبان کلاس مجازی اطلاع دهید.

 

 

 

 

سربرگ های دیگر آدوبی در این سایت:

آشنایی بیشتر با آدوبی کانکت

شرایط و امکانات مورد نیاز نصب و استفاده از برنامه

دانلود برنامه آدوبی کانکت برای گوشی/تبلت/لپ تاپ

ورود به کلاس مجازی ( تمامی کاربران )