Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home2/niakanco/public_html/wp-content/plugins/telegram-for-wp/inc/Notifcaster.class.php on line 318
قابل توجه شرکت کنندگان کلاسهای مجازی | نیاکان پردازش از ۱۳۷۰ تـــــــا امروز
خانه / قابل توجه شرکت کنندگان کلاسهای مجازی

قابل توجه شرکت کنندگان کلاسهای مجازی

image_pdfimage_print

اولیاء محترم
دانش آموزان عزیز
به منظور حضور در کلاس های مجازی مدرسه، خواهشمند است متن زیر را به دقت مطالعه و عمل کنید و در صورت بروز مشکل و یا نیاز به راهنمایی و کمک، با ما در میان بگذارید. قطعا تا بهره برداری مفید از این امکانات، در کنار شما خواهیم بود.
کلاس مجازی در محیط یک نرم افزار به نام آدوبی کانکت Adobe Connect برگزار میشود.
برای حضور در کلاس باید:
الف) دسترسی راحت و امن و بدون قطعی به اینترنت لازم است. بنابراین از مدت زمان اعتبار و حجم ترافیک اینترنت اطمینان پیدا فرمائید. ( با شرکت اینترنتی مربوطه در ارتباط باشید)
ب)‌ نرم افزار در گوشی/تبلت یا کامپیوتر دانش آموز نصب باشد (به فیلم آموزشی مربوطه مراجعه شود)
ج) در زمان اعلام شده از آدرس اینترنتی و نام و رمزی که برای شما ارسال شده، وارد کلاس شوید (در ادامه توضیح داده شده)
د) در مدت حضور در کلاس از مشغول کردن اینترنت توسط دستگاه های دیگر خودداری کنین.(ترجیح دارد تا بقیه دستگاه ها، از اتصال اینترنت خارج شده و یا از دانلود کردن خودداری کنند)
هـ) تفاوت حضور و مشاهده مطالب کلاس مجازی در گوشی، تبلت یا کامپیوتر تنها در اندازه تصاویر آنها میباشد ولی بهترین گزینه لپ تاپ میباشد. چون مجهز به بلندگو/میکروفن و دوربین بوده و اندازه تصویر آن برای دیدن مطالب مناسب است.
و ) برای شنیدن صدای معلمین محترم و یا سئوالاتی که دانش آموزان دیگر طرح میکنند، نیازمند هدفون یا هندزفری یا بلندگوی مناسب هستید. (تهیه کرده و از سلامت آنها و اتصال درست آن به گوشی/تبلت یا کامپیوتر اطمینان یابید.)
ز ) برای طرح سئوال از استاد، نیاز به داشتن میکروفن (و در صورت نیاز دوربین) است. گوشی/تبلت و لپ تاپ امکانات کافی دارند (از سلامت آنها اطمینان یابید)
ح) برای یادداشت برداری از آموزشها و نکات لازم، کاغذ/قلم و زیر دستی مناسب در دسترس باشد.