خانه / قابل توجه مشترکین آدوبی کانکت نیاکان پردازش

قابل توجه مشترکین آدوبی کانکت نیاکان پردازش

image_pdfimage_print

با سلام خدمت مسئولان، معلمین ، دانش آموزان و خانواده های محترم
نیاکی نژاد هستم
مدیر مرکز خدمات نیاکان پردازش در آمل با سی سال سابقه فعالیت (از سال ۱۳۶۹ و به عنوان اولین مرکز فروش، آموزش و خدمات کامپیوتر در آمل)
افتخار دارم تا برای راه اندازی و بهره برداری از سرویس کلاس مجازی آدوبی کانکت در خدمت شما باشم.
لطفا با استفاده از لینک های دانلود و‌ نصب این برنامه که براتون ارسال شده، آدوبی کانکت را در گوشی/ تبلت و یا بهترین گزینه لپ تاپ تون نصب کنین.
در صورت تمایل به دریافت توضیح و راهنمایی بیشتر، با گذاشتن پیام در واتس اپ، اعلام کنین تا جواب بدم. لطفا در پیام، خودتون و کلاس و مدرسه تون رو معرفی کنین تا در هنگام جواب شما رو بشناسم و بهتر راهنمایی کنم و البته با توجه به تعداد پیامها، اجازه بدین به نوبت به شما جواب بدم.

پی نوشت: به دلیل فقر شدید آنتن تلفن همراه در خیابان هراز و حوالی دفتر کارم، امکان پاسخگویی به تماس و دریافت پیامکها را ندارم.
لطفا با توجه به این معضل، تنها از طریق واتس اپ با من در ارتباط باشین.

ضمنا: بنا به دلایلی که میدانیم، مراکز دیگر که از آدوبی کانکت بهره میبرند ولی مشترک ما نیستند(سرویس کلاس مجازی شان توسط نیاکان پردازش تامین و اجرا نشده) خانواده ها و دانش آموزان خود را به سمت ما ارجاع و راهنمایی میکنند تا از خدمات نیاکان پردازش منتفع شوند.(از نصب تا تست و آموزش استفاده). در اینجا با افتخار اعلام میکنم که خدمات ما در اولویت نخست به مراجعینی از خانواده دانش آموزان مدارس تحت مسئولیت ما بوده و در جوار آن به تمامی مراجعین خدمات متنوع خود را ارائه خواهیم داشت.

تلفن همراه من ۰۹۱۱۳۲۵۸۶۷۷
شماره ثابت دفترم ۰۱۱۴۴۲۷۵۰۹۹ – ۰۱۱۴۴۲۶۵۴۰۲